top of page
  • ליאב רוזנטל

מה הקשר בין האימונים בסטודיו ויצמן לעיצוב וחיטוב הגוף?


תכלס, האם האימונים בסטודיו ויצמן מחטבים? בקצרה - מאוד!

שווה להשקיע את ה2 דקות הבאות ולקרוא בתשומת לב >>

בהגדרה, חיטוב למעשה הוא יחס בן מסת השריר למסת שומן. ככל שמסת השריר גבוהה יותר ביחס הפוך למסת השומן בגוף – כך נחשב חטובים יותר.

חשוב לציין כי מסת השריר היא הגורם הקריטי, רזה ללא שריר לא יראה חטוב ואסתטי, שמן ושרירי עשוי להראות טוב יותר. אחוזי שומן נמוכים יבליטו את צורת השריר וסיביו, זאת הסיבה לכך שכאשר אנחנו מכוונים למטרת חיטוב וירידה באחוז השומן - חשוב מאוד להמשיך לעבוד על פיתוח השרירים בעזרת תרגילי כוח ולאו דוקא להתמקד בפעילות אירובית בלבד.

בכדי להתחטב עלינו להיות בגרעון קלורי, משמע אם עלינו לאכול X קלוריות בכדי לשמור על המשקל הנוכחי שלנו מה שנקרא מאזן קלורי נטרלי, גרעון קלורי יהיה אותו מאזן קלורי נטרלי שממנו נפחית קלוריות, או נכניס פחות קלוריות מאשר הגוף שלנו צריך בכדי לשמור על המשקל שלו.

כך שלמעשה יש לנו שתי אופציות להגיע לגרעון קלורי, או להוריד באוכל, או להגביר את הפעילות שלנו - ובעצם לבזבז יותר קלוריות.

הקשר בין קרוספיט לחיטוב הגוף

מגוון האימונים של סטודיו ויצמן נועד לתת מענה למטרות חיטוב והרזיה , ללא צורך בניסיון קודם או יכולת גופנית !

אז מה הקשר לסטודיו שלנו? כלל החוגים אצלנו בסטודיו ויצמן מוקדשים ותומכים בירידה מבוקרת במשקל, תןך חיזוק הגוף פיתוח מסת שריר שתוצאתם חיטוב הגוף! סטודיו ויצמן, נחשב לאחד ממרכזי הכושר המקצועיים והמגוונים ביותר באיזור ששם דגש מיוחד על חיטוב והרזיה! במגוון המאמנים, הציוד וסוגי השיעורים.

אנו מאמינים באימון מקצועי , אימוץ של אורח חיים בריא כלייף סטייל, אוירה משפחתית וכמובן – תוצאות ! מגוון האימונים של הסטודיו נועד לתת מענה למטרות חיטוב והרזיה , ללא צורך בניסיון קודם או יכולת גופנית ! * האימונים מועברים בקבוצות קטנות, יחס אישי והתאמה מלאה של האימון למתאמן.

על האימונים בסטודיו ויצמן - כל מגוון השיעורים תחת אותו מנוי!

פילאטיס

חיזוק שרירי הליבה בהתבסס על מרכיבי הכושר – כוח, גמישות, איזון ושיווי משקל תוך שימת דגש על דיוק ושליטה בגוף. ליבה חזקה תוביל לעבודה נכונה של הגוף תחת עומסים של היומיום ועומסי אימון עצימים, תסייע במניעת פציעות וכאבים ותשמור על גוף חזק ויציב. מתאים ל - כולם.

סדנת בטן

חיזוק שרירי ליבה ושיפור יציבה, שיפור טווחי תנועה, מתיחות ושחרור, טכניקות למניעת פציעות והפחתת כאבים, אימון המסייע לשיפור הביצועים באימונים, מניעת פציעות ותחזוק הגוף. * מועבר ע"י MPT איתי יצחקי - פיזיותרפיסט הבית של מרכז ויצמן.

עיצוב וחיטוב / עיצוב דינאמי

חיזוק כללי של כלל הגוף ועבודה על קבוצות שרירים רבות, תוך שימוש באביזרים שונים ומתן דגשים ליציבה נכונה ושיפור היכולות הגופניות, חיטוב וחיזוק. * עיצוב דינאמי משלב יותר אלמטיים אירוביים וקצב עבודה אינטנסיבי יותר.

אימון רצועות TRX

שיעור חיטוב, חיזור וחיטוב כלל חלקי הגוף בעזרת רצועות התנגדות ועוד אביזרים שונים, תוך מתן דגשים ליציבה נכונה ושיפור היכולות הגופניות הכללית.

HIIT- HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING

אימון הדגל של סטודיו ויצמן! אימון המשלב עבודת כוח בדופק בינוני - גבוהה, האימון מוגדר כאיטרוולים מחזוריים בעצימות גבוהה, אשר עובדים על קבוצות שלאחריו הגוף ממשיך לשרוף עד 48 שעות. יוגה

בסגנון ויג'נאנה - מורה: אלכסי רוט, חיזוק וגמישות הגוף תוך העצמת הריכוז והתודעה הגופנית. הרצף השיטתי בתרגול של שילוב נשימה מבוקרת מקנה לשיעור קצב דינאמי ומאתגר, דרך התרגול מפתח המתרגל מודעות לגופו, טיפוח יציבה, שיפור גמישות, סיבולת ובריאות גופנית.

MAMA HIIT / MAMA PILATES

מתאים לכן אימון עם התינוק בסטודיו? אימון כושר מותאם לנשים בהריון / אחרי לידה / חופשת לידה. חוזרים לכושר! חיטוב וחיזוק הגוף, זמן איכות עם התינוק שלך, חזרה ושיפור היקפים של לפני הלידה! תכנית הדרגתית, בקבוצות קטנות, בסטודיו אינטימי ונגיש בהדרכת מאמנת מוסמכת!

205 צפיות0 תגובות
bottom of page