top of page
  • תמונת הסופר/תLiav Rosenthal

מערכת חדשה ושעות אופן ג'ים!


מה זה ולמה לעשות OPEN GYM ?

OPEN GYM – אימון פתוח פירושו כי מתאמנים יכולים להרשם, לבוא ולעשות כל מה שהם רוצים, האימון לא מודרך באופן מובנה ולא מובל על ידי המאמן, כמובן שיש מאמן במועדון לצורך שאלות והתייעצויות.

אנו פותחים שיעורי OPEN GYM כל יום, אך שיעורים אלה אינם פופולריים מאוד בקרב חברינו ואני חושב שזה נןבע חלקית כי רובכם לא בדיוק יודעים איך להשתמש בלי המדהים הזה. לכן, החלטתי לפרט את משמעות הכלי לאימונים איכותיים אשר יקדמו אתכם לעבר מטרתכם שאתם יכול לעשות במהלך .OPEN GYM

עבודת עזר Accessory Work

אופן ג'ים הוא זמן אידיאלי לעבודה על תרגילי עזר אשר תומכים בעבודה השוטפת במועדון, תרגילים לחיזוק כמו: L-Sit , Plank , DB WORK, Strength Program, Weightlifting Program, Gymnastics, GHD ועוד... תרגילים וכלים אשר אינם בהישג יד בתכנית הקבוצתית הכללית!

לעבוד על חולשות שלך! Weaknesses

זה מעולה להתמקד בחולשות שלך או בדברים שאתה פחות טוב בהם במהלך אופן ג'ים. אני יודע שזה נשמע הגיוני, אבל מתאמנים רבים נוטים לעבוד רק על החוזקות שלהם בזמן האימונים הקבוצתיים או מתמקדים בתרגילים "מגניבים" או "סקסיים" והם לא עובדים על החולשות שלהם במיוחד כאשר מדובר בתרגילי בסיס (סקוואט, הינג', מתח, לאנג' וכו'). זאת טעות! ועכשיו עם המערכת החדשה יש לכם הזדמנות לתקן אותה. אתם יכולים לעבוד על החולשות שלך בדרכים שונות וכל זה תלוי במה אתם צריכים לשפר, תשקיעו 5 דקות לחשוב מה חסר לכם בתוך הספקטרום הרחב הזה של קרוספיט, מה הייתם רוצים להשיג או לשפר – צרו רשימה וגשו לאחד המאמנים שייעץ לכם על תכנית אשר תעזור לכם להגיע ליעד!

מה לדוגמא כדאי להדגיש?

קיבולת אירובית Aerobic Capacity

ריצה / חתירה / שחייה / Assukt Bike אימון המתמקד בפיתוח כושר אירובי, אם ה"מנוע" שלכם הוא הבעיה, אז שיפור היכולת האירובית הוא מקום מצוין להתחיל ממנו, ניתן בקלות להוסיף לתוכנית השבועית שלך באופן ג'ים וזה בהחלט הזמן האידיאלי לעשות זאת. תנו לזה הזדמנות, כמה אימונים כאלה וקצת זמן ואני שלא תאחרו לראות תוצאות.

אימון גמישות וטווחי תנועה Mobility

מודעות לנושא טווחי תנועה ומוביליטי בכללי יפתור וימנע 90% מהכאבים והפציעות, יש לכם זמן? אל תוותרו על אימון גמישות בעצימות נמוכה 30-40 דק', טווחי תנועה ומוביליות של המפרקים חשובה ואף הכרחית בכדי לבצע חלק מהתנועות בקרוספיט, להקטין עומס ולשפר את היכולת הכללית.

תכנית מתחרים Competitor's Training

בין אם אתם כבר בתקופת תחרויות או מתכוונים להיות מתישהו בעתיד, עליכם להפריד את התכנית הקבוצתית לתכנית האישית שמתאימה לכם! כלומר, כאמור לעיל, מתחרים צריכים לעבוד ברמה שונה משאר הקבוצה, בדומה למתאמן לא תחרותי אשר מתאמן 4-5 פעמים בשבוע – הכוונה היא שיש לעבוד על טכניקה בצורה אחרת, ונפח העבודה צריך להיות מחושב לאורך השבוע, חולשות ספציפיות שיש להדגיש ותכניות כוח שיש ליישם! כל מתאמן אשר עושה קרוספיט מעל 5 פעמים בשבוע צריך לתת את הדעת לגבי עצימות השבוע ולשמור על רמה סבירה אשר תעודד שיפור מתמיד ותפחית את הסיכון לפציעה.

הכי חשוב!

  1. בטיחות – העובדה שהעבודה היא עצמאית אינה מורידה בחשיבות הבטיחות, בקשו עזרה, ספוטר, עבדו מסודר, עשו חימום ומוביליטי לפני, שימו סוגרים ואל תסכנו את עצמכם!

  2. אל תתפתו להפוך את האופן ג'ים לעבודה העירית שלכם – אופן ג'ים נועד לתמוך בפעילות היום יומית ולא להחליף אותה!

  3. תחקרו – תשאלו – תתנסו , השאלה המיותרת ביותר היא זו שלא נשאלה!

  4. עשו רישום לתוכן האימונים שלכם בזמן אופן ג'ים.


447 צפיות0 תגובות
bottom of page