top of page
  • תמונת הסופר/תLiav Rosenthal

CrossFit OPEN 2018


במהלך השנה אנחנו עושים הרבה אימונים מגוונים,

בינהם בנץ' מארק'ס (FRAN, CINDY, CROSSFIT TOTAL וכו'),

הקרוספיט אופן זה הזמן שלכם להשתתף באירוע בינלאומי המונה מאות אלפי ספורטאים כמוכם, לבחון את השיפור שלכם לאורך זמן ולהשוות תוצאות בין קרוספיטרים מכל רחבי העולם, הארץ ומתוך המועדון.

מה זה בעצם הקרוספיט אופן (CROSSFIT OPEN)?

האופן (OPEN) מתחיל בחודש פברואר כל שנה ומורכב מחמישה אימונים למשך חמישה שבועות, האימון הראשון יקרא 18.1.

אימוני האופן מזוהים לפי השנה שלהם והסדר שבו הם מופיעים,

האימונים ישוחררו בכל יום חמישי בלילה במהלך חמשת השבועות, ויש לבצעם ולהעלות תוצאות לאתר קרוספיט העולמי עד שני בלילה,

ניתן לצפות בהודעה החיה על האימון שיופץ באתר האינטרנט של קרוספיט - www.crossfit.com .

פרסום האימון יתקיים במקום אחר בכל שבוע, ושני ספורטאים מוכרים (או יותר) יבצעו את האימון בשידור חי. לאחר האימון, לכל ספורטאי שנרשם באתר ויש לו פרופיל פעיל יוכל לבצע ולהעלות את התוצאה הטובה ביותר שלו עד יום שני בלילה [עלות השתתפות הינה 20$] .

מהו מטרתו של האופן?

ה-OPEN הוא בעצם שלב הסינון הראשוני של משחקי הקרוספיט (CROSSFIT GAMES) שיהיו ביולי, כל ספורטאי שרוצה להתחרות במשחקים צריך קודם לנצח את האופן באזור (REGION) שלו, ולעבור את שלב בתחרות האיזורית (REGIONALS). בעוד המטרה של האופן היא למצוא את הספורטאים החזקים ביותר בכל מדינה ולעלות לתחרות האזורית (REGIONALS), זוהי גם הזדמנות עבור כל ספורטאי בכל רמה להשתתף באירוע הגדול ביותר של קהילת הקרוספיט העולמית,

זוהי כמובן הזדמנות נדירה להוסיף משמעות ותכלית לאימונים וכן לקרב ולחזק את קהילת המועדון ברמה החברתית

(ככלל, האופן הוא הזמן בשנה שבו אנו רואים הכי הרבה אנשים אשר מצליחים לצלוח מכשולים ומצליחים בפעם הראשונה אלמטים כמו: סנאץ כבד, מאסל-אפ, דאבל-אנדרס ועוד...).

והכי חשוב, האופן נותן לנו נתונים מעניינים על הביצועים שלנו ב"פיק" (PEAK), אשר יכולים (וצריכים) לעזור לנו בהצבת והגדרת מטרות מציאותיות לשנה הבאה.

אמנם, רק אחוז קטן מאוד של ספורטאים מצליחים להעפיל ל-Regionals, שלא לדבר על ה-CrossFit Games.

ובעוד ניתן להבין את המחשבה של "למה לטרוח להשתתף?" , חשוב לציין שהשתתפות באירוע בינלאומי גדול כזה, אשר מאחד את כל קהילת הקרוספיט הישראלית והעולמית, מומלצת ביותר! ואתם לא רוצים להחמיץ את הכיף שבחוויה !

במהלך השנה, לפעמים קשה לנו להביא את קצה היכולת באימונים ובצדק! אך לעיתים, קצת תחרות עוזרת להוציא את הטוב ביותר וזאת תחושה מספקת ביותר. זה קל לאבד את רמת העצימות באימונים , אם אתה לעולם לא דוחף מעבר למה שאתה חושב שאתה יכול לעשות !

בנוסף, האופן דבק בסטנדרטים אחידים למען אחידות התוצאות (RX). זה הזמן לבדוק את הצדקת כל הפעמים שכתבתם Rx'd ליד השם שלך על הלוח, באופן יש שופט מוסמך, אשר עליו לספור את כמות החזרות התקינות כראוי, יש לעבוד ע"מ למקסם את יעילות התנועות שלך, או לכל הפחות, להשיג טווח תנועה מלא של התנועה!

לסיכום – במהלך חמשת השבועות בפברואר, נפגש כל יום שבת בבוקר/צהריים למיני אירוע בו כל המתחרים יבצעו את האימון (RX/SCALED), גם מי שלא משתתף רצוי שיגיע לעודד את המתחרים ולהנות מאוירה משפחתית ולדחוף את החברים!

בירות עליכם!

אופן 2017 בקרוספיט ויצמן:

סטטיסטיקה על הOPEN משנים קודמות:


128 צפיות0 תגובות
bottom of page